Wiem, wiem. Boisz się popełniać błędy. Nie bój się. Błędy się opłacają. Człowieku, kiedy byłem młodszy, rzucałem moją ignorancję ludziom w twarz. Tłukli mnie bez litości. Ale z czasem, gdy doszedłem już do czterdziestki, mój tępy instrument stał się wyostrzoną szpadą. Jeśli będziesz ukrywał swą ignorancję, nikt cię nie uderzy i nigdy niczego się nie nauczysz.
Ray Bradbury

środa, 2 października 2013

NaNoWriMo 2013, czyli w listopadzie mnie nie ma dla nikogo ;)

W zeszłym roku dowiedziałam się niemal w ostatniej chwili, dzięki Frzee. W tym czekam z napięciem i pełna sprzecznych emocji.
Wciąż nie zrobiłam redakcji zeszłorocznego NaNo... Wstyd. Mam dobre wytłumaczenie - pomysł musi na nowo zakwitnąć, ostatnio połączyłam w głowie wątki, wysnułam logiczne wnioski i teraz tylko trzeba połowę napisać od nowa. I ja to zrobię. W grudniu. W październiku jestem niezdolna do myślenia - czekam na NaNo. Szukam muzyki. Układam konspekt. Wymyślam tytuł. Nadaję imiona. 
Historia kapitan pirackiego parowca M. Z. Niezatapialna, szukającej szczęścia i bogactwa na rzekach i jeziorach magicznego kontynentu dojrzewała od lipca. Teraz rwie się na świat. I ja ją napiszę! W listopadzie. Trzydzieści szalonych dni z kawą, muzyką i klawiaturą. I tysiącami innych szaleńców z całego świata. 
Listopad - święto grafomaństwa!
Pisaliście kiedyś? Fabularnie? Albo chcieliście pisać? 
Jeśli kiedykolwiek pomyśleliście o jakiejś historii, którą szkoda zmarnować, to NaNoWriMo - Miesiąc Pisania Powieści, jest dla Was!

ZAPRASZAM!!!

5 komentarzy:

  1. ummm...


    napisałam normę dziś :P


    Dobra, żeby nie uprawiać bezczelnego spamu, moje NaNo to stary pomysł, który miał gnić kolejne lata,gdyby mnie zupełnie przypadkiem nie wyciągnięto na literackie spotkano przy piwie... potem poszła rejestracja na Krajsie i jak, pytam jak, siedzieć tam tyle co ja, czyli chyba więcej niż mniej jednak :/, i nie próbować pisać, ne? Plus owiec mnie zmotywowała, że mam mój randomowy pomysł pisać w ramach NaNo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. c[]!!!
      I oto chodzi! O to właśnie chodzi <3

      Usuń
  2. NaNo, NaNo, NaNo <3 <3 <3
    *jara się*
    *nie jest zdolna do składnej wypowiedzi, bo się jara*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się Owco! Ja się tak jaram, że wzięłam i walnęłam ortografa w odpowiedzi na komcia Marsz ;)

      Usuń