Wiem, wiem. Boisz się popełniać błędy. Nie bój się. Błędy się opłacają. Człowieku, kiedy byłem młodszy, rzucałem moją ignorancję ludziom w twarz. Tłukli mnie bez litości. Ale z czasem, gdy doszedłem już do czterdziestki, mój tępy instrument stał się wyostrzoną szpadą. Jeśli będziesz ukrywał swą ignorancję, nikt cię nie uderzy i nigdy niczego się nie nauczysz.
Ray Bradbury

poniedziałek, 25 listopada 2013

No to wzięłam i wygrałam

choć wcale nie skończyłam opowiadać opowieści...





Tak dokładnie to w piątek przebiłam się przez granicę 50 000 s(ł)ów, lecz dopiero dziś można było oficjalnie pobrać odznaczenia ;)

5 komentarzy:

  1. Kto jest zajebisty?

    My jesteśmy!!!

    c[]! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratulacje!!! Ile na czarnym rynku płacą za takie odznaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na czarnym rynku niespełnionych grafomanów, można za takie dostać CZYTELNIKÓW! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! c[]! :D Nie żebym wątpiła w ostatnich tygodniach w to, że ci się to uda i była zaskoczona tym, że skończyłaś :P

    OdpowiedzUsuń