Wiem, wiem. Boisz się popełniać błędy. Nie bój się. Błędy się opłacają. Człowieku, kiedy byłem młodszy, rzucałem moją ignorancję ludziom w twarz. Tłukli mnie bez litości. Ale z czasem, gdy doszedłem już do czterdziestki, mój tępy instrument stał się wyostrzoną szpadą. Jeśli będziesz ukrywał swą ignorancję, nikt cię nie uderzy i nigdy niczego się nie nauczysz.
Ray Bradbury

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Industriada, czyli raj dla wielbicieli techniki

Dziś nie będę się rozpisywać. Ideą Industriady - do zbadania pod linkiem: www.industriada.pl - jestem absolutnie zachwycona, jedyne zastrzeżenie wzbudza we mnie fakt, że to tylko JEDEN dzień w roku. Dużo za mało.

Rok temu byliśmy w Cieszynie w przecudownym Muzeum Drukarstwa:











W tym roku zaliczyliśmy Zabytkową Stację Wodociągową Zawada w Karchowicach, gdzie po tajemnicach obiektu oprowadzali nas prawdziwi pasjonaci z poczuciem humoru i znajomością tematu:


























Oraz Muzeum Energetyki w Łaziskach Górnych, gdzie zachwycił mnie koncert na cewkach Tesli (dwa i pół miliona voltów  *____* sterowane pioruny zagrały dla mnie między innymi: Odę do radości, intro z Gumisiów i motyw Armii Imperatora z Gwiezdnych Wojen <3 jest mi błogo wciąż i wciąż buczy mi w głowie i chcę jeszcze raz - jak to możliwe, że nie było tego motywu do tej pory w żadnym filmie o super złych?):











INDUSTRIADA - POLECAM!
I skąd ja mam wziąć koszulkę z ich logiem?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz