Wiem, wiem. Boisz się popełniać błędy. Nie bój się. Błędy się opłacają. Człowieku, kiedy byłem młodszy, rzucałem moją ignorancję ludziom w twarz. Tłukli mnie bez litości. Ale z czasem, gdy doszedłem już do czterdziestki, mój tępy instrument stał się wyostrzoną szpadą. Jeśli będziesz ukrywał swą ignorancję, nikt cię nie uderzy i nigdy niczego się nie nauczysz.
Ray Bradbury

wtorek, 21 października 2014

Wskazówki nie stają nawet na chwilę, czyli podgrzewania atmosfery przed NaNo odsłona trzecia

Oczekiwanie na dzień 1 listopada trwa. Zdążyłam już przejść przez pierwszą falę głębokiej paniki oraz fazę analiz. Wiem, czego się boję w tym roku. Boję się porównywania Powstrzymać nieuniknione do Zatopić "Niezatapialną". Boję się oczywiście, że czytelnicy będą je porównywać, ale znacznie bardziej boję się, że ja będę. Że będę próbowała pisać tak samo, że skupię się bardziej na tym, co wydaje mi się, że czytelnicy chcieliby przeczytać, a nie na tym, co ja chcę im opowiedzieć. A przecież Powstrzymać nieuniknione jest pełnoprawną historią. Od początku do końca. Nie jest przedłużeniem Niezatapialnej ani fanfikiem do niej. I teraz w moich rękach jego los, by w żadną z tych stron nie skręcił. 

W ramach podgrzewania atmosfery i w ramach natchnienia podrzucam dziś zdjęcie, które przedstawia załogę "Niezatapialnej".

Przed Wami: Heile, Fraan, Marita, Nes, Zijeme i Kass. Zdjęcie powstało w czerwcu tego roku, dzięki zaangażowaniu wspaniałych ludzi z grupy Altersteam (tu miejsce na specjalne podziękowania dla Nivelisa, bo to on jako pierwszy przyklasnął pomysłowi i z mojego punktu widzenia był koordynatorem akcji) a wykonał je Przemek Kędzierski. Modelki: Santa Evita, Lucyna Sumire Gmaj, Dorota Kwik, Magdalena Maria Borowczak, Katarzyna Murat, Magdalena Mysłowska. Materiału z sesji, jak mi wiadomo jest całkiem sporo, czeka na szlif i ostateczną obróbkę. Miejmy nadzieję - no ja mam całkiem potężną dawkę - iż prędzej, niż później przyjdzie moment, gdy materiał ten stanie się potrzebny do stworzenia okładki.

PS. Tutaj link do zdjęć w albumie Przemka na facebooku - LINK DO ZDJĘĆ - po tym, które powyżej jest jeszcze kilka następnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz