Wiem, wiem. Boisz się popełniać błędy. Nie bój się. Błędy się opłacają. Człowieku, kiedy byłem młodszy, rzucałem moją ignorancję ludziom w twarz. Tłukli mnie bez litości. Ale z czasem, gdy doszedłem już do czterdziestki, mój tępy instrument stał się wyostrzoną szpadą. Jeśli będziesz ukrywał swą ignorancję, nikt cię nie uderzy i nigdy niczego się nie nauczysz.
Ray Bradbury

sobota, 27 lutego 2016

Siem wygląda z szuflady: Antologia wydawnictwa Genius Creations

Plan był taki, że stworzę bardzo profesjonalny wpis o tym, jak to wystawiam łeb z szuflady, poprzez urodzinową Antologię wydawnictwa Genius Creations i że nie będzie w nim słowa "łeb".  Nie miałam pojęcia, że tak trudno będzie mi ułożyć właściwe w moim mniemaniu zdania. Tymczasem to jest czwarty początek, a próbuję się z tym od trzech dni. 

A przecież chodzi tylko o to, żeby wreszcie napisać oficjalnie to, co większość z Was już pewno dawno z tego, czy tamtego źródła wie: że wydawnictwo Genius Creations podpisało ze mną umowę na wydanie "Niezatapialnej". 

I tym sposobem niejako ślizgiem znalazłam się wśród autorów zaproszonych do współtworzenia "Geniuszy Fantastyki". Do puli sześćdziesięciu trzech opowiadań i dwudziestu siedmiu autorów dołożyłam swoją "Igłę". Niezbyt długie opowiadanie o nieposłusznych dzieciach. 

Na tle całej Antologii "Igła" to ledwie kropelka. Osiemnaście stron tekstu, podczas, gdy całość liczy ich sobie ponad tysiąc. Ogromna ilość literatury do wzięcia za darmo (premiera jutro niedziela, 28 lutego rano) w postaci e-booka ze strony Wydawnictwa. W przenośni i dosłownie duża rzecz. Pełen szacun za koordynację dla pomysłodawcy.

Przyznam, że rozpierają mnie emocje. Jestem szczęśliwa i dość wystraszona. Jestem dumna i trochę zawstydzona. Bo co ja tam robię między tymi wszystkimi nazwiskami? Jednak przyznam też, iż widzę w Antologii namacalny dowód na to, że jest w moim życiu coś, przy czym potrafię być uparta. Uparcie działać, nie zniechęcać się, walczyć z kryzysami, bić się z rzeczywistością i nie zawracać. I mam nadzieję, że mi tak zostanie.

No i oczywiście: wszystkiego naj i długie sto lat dla Wydawnictwa GC!


PS. Jeśli już przeczytacie "Igłę" to bądźcie tak dobrzy i dajcie jakiś znak, co o niej myślicie, OK?



3 komentarze:

  1. Raz jeszcze gratuluję - i "Niezatapialnej", i "Igły". I czekam z niecierpliwością na antologię. Czy będzie dostępna też w papierze? Jestem zachwycona okładką (kto narysował to cudo?) i chętnie miałabym to na półce. Nawet, jeśli półka ugnie się pod ciężarem 1000-stronicowej cegły. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *kłania się nisko* Dziękuję! Autorką okładki jest Joanna Wasilewska, a co do wydania papierowego - mało realne. Gdzieś kiedyś była o tym mowa, ale to było zanim objętość tak się rozrosła.

      Usuń
  2. Siem! c[_]!!! Jeszcze tylko *zerk na stronę GC* nieco ponad 13h! Czekam! :D

    OdpowiedzUsuń